Obeziteye Kesin Çözümler İçin HK Performans!

Sen benim aileme yeni katıldın.  Ya insan gözlerini açar açmaz KİLOBEKÇİSİNİ yanında ister mi? :))

Bir gün internette geziyorum, VÜCUDUN ŞİFRESİ  kitabı gözüme takıldı yok artık dedim Halil Bey bu kadar kiloyu kısa zamanda nasıl vermiş, inanmadım tabi ama bir umut ya verdim kitap siparişini o gelene kadar daha çok yemem gerekli nasıl olsa ben de bu kadar kısa zamanda zayıflarım dedim…

Kitap elime ulaştı. 49 tane şifreyi kitabı okumadan buldum. Sonra buraya baslamadan kitaplık aldım dizerken yine elime aldım. O bana baktı ben ona… dedim ben sitesine gireyim. Böylece KİLOBEKÇİ MELEĞİMLE tanıştım… İnsanın alışkanlıklarından kurtulması hakikaten zor bir süreç. Bunu aşmam gerek ve o bana her şeyi ögretiyor mesela ben günde 3 tane çikolata yerken üstüne yediğim tatlıların haddi hesabı yok. Tabi o bana bir lokmanın beni 3 günlük açlık hissine bıraktığını söyledi. Bunu bilmiyordum.  Katkı maddelerini biliyordum ama bu kadarını bilmiyordum. Bunlardan yavaş yavaş arınmaya başladım. Ara öğünleri de yemiyorum. Diyetisyen bana günde 4 ara öğün vermişti. İki saatte bir ağzım doluydu önceden… Şimdi ise onu TURBOMEND ile kapatıyorum.

Sonra öğlenleri bana yürü dedi gittim, yürüdüm döndüm baktım aç değilim artık öğleleri aklıma yemek değil, yürümek geliyor ama akşamları için henüz bir şey yapamıyorum. Aç olmasam da illa bir kase çorba içeceğim yani… Alışkanlık ya anneler sağolsun aman aç kalma, yemek yedin mi? Az önce annem bana zorla kızarmış balık yedirecekti, ben istemiyorum dedikçe ”ye ne olur bir yane ye ne olur, kilo yapmaz” dedi. En son ”Yeter!” dedim istemiyorum. İnsana neden zorla yemek veriyorsunuz? Bana bugün kilobekçim dedi ki; ”kızartma yağlı olduğu sende açlık hissi uyandırır” ve ben bugün çok acıktığımı hissettim. Hani bırakın katkı maddeli ürünleri, doğal olan şeylerin bile açlık hissi uyandırdığını söyledi. Bir de hafta sonu derdim var, kalkıyorsun kahvaltı hazır…

Evde durmak çok kötü ya… Ben evdeyken hep yemek yemek isterdim çünkü sürekli aklım mutfakta, sürekli ne yapsam, ne yesem… Kendime çok kızıyordum. Bazen de kendimi başkalarıyla kıyaslardım. O benden çok yedi, neden kilo almıyor ben niye alıyorum? Ben de yiyeceğim derdim.

Bunların da benden farkı sadece fiziki yapıları ki ben de çok ama çok yakın zamanda onlar gibi bir fiziğe sahip olacağım ama her şeyin farkında olarak sağlığım, ömrüm yediklerimden ibaret olmayacak. Birinin kalbini kırmak kolay ama o kırıkları bir araya getirmek çok zor. Hani ben bu zoru kolaya cevirmenin yolunu arıyorum önceleri çok kırdım kendimi…Ben de bedenimi farklı alışkanlıklara yöneltiyorum ki nasıl alışırsa öyle gitsin…

Bir dilim kızarmış patates… Hayat sadece anlardan ibarettir. Ben şimdi bu dilim patatesten zevk almayı ve hayatta her şeyden şikayet etmemeyi de öğrenmeye çalışıyorum aynı zamanda… Aslında kilodan çok öte, beynimizin derinlerine kadar işleyen farklı düşüncelerden arınmak asıl püf nokta, zor olan kısım… Boşuna dememişler VÜCUDUN ŞİFRESİ diye…
Ben HK Performans ailesi ile tanıştığıma çok memnun oldum. Bu kadar hizmeti beklemiyordum. Karşıma, şunu ye, bunu ye, onu yap diyen birileri çıkacak diye bekliyordum…

N.D

HK Peformans Halil Kargulu 05

 

Açıklama : 

Kilolu problemi halledilemeyecek bir problem değildir!  Zayıflamak yalnızca gerçeklerin kurulu olduğu bir sistem ile mümkündür. HK Performans farkıyla bu değişimi yaşamak, sağlıklı ve hızlı zayıflamak artık çok kolay!

 Kalıcı zayıflamak için Türkiye ve dünyada eşi benzeri bulunmayan, tek adres HK Performans’tır. Bu sistem ile hayatınızdaki farklı renkleri keşfedecek, hedef odaklı çalışmalarla hayalinizdeki ideal kiloya kavuşacaksınız. Önceden yaşadığınız başarısızlıklarınızı bir kenara bırakın ve size doğru açılan bu kapıdan içeri girmeye çalışın. HK Performans bünyesinde zayıflamak isteyen kimse yarı yolda bırakılmamıştır.

Siz de zayıflamak ve kendinizde olan mükemmeli ortaya koymak için bizimle yola çıkmaya hazır mısınız?

 

Doğru Kapıda Doğru Anahtarlasınız!

HK PERFORMANS EĞİTMENLERİ

Not: Yukarıda okumuş olduğunuz makale HK Performans Üyesi tarafından yazılmıştır. Devamı ve daha fazlası için LİNKE tıklamanız yeterlidir. www.hk.com.tr/basarilar.asp

Yorum bırakın